24 feb. 2010

24/2 Siffror


Tänkte jag skulle redovisa lite hårda kalla siffror över hur det gått i armhävningsutmaningen. Vi är ett gäng här på jobbet som kör den ihop och nu efter 5 veckor har mina kollegor ökat från att klara 10st till ca 40st. Själv har jag ökat från 30st till 60st så visst ger detta resultat.

När vi ändå snackar siffror så har jag efter ett tips på Joels blogg testat en app till iPhonen som heter "Runners Pace Calc". Riktigt bra app att ha till hands när man vill räkna ut sina kilometertider eller när man står på löpbandet och vill veta vad km/h motsvarar i min/km. Appen är dessutom gratis, tack för tipset Joel!

5 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Du.. Jag har redan glömt vad sidan på internet hette som du tipsade mig om. Du vet, där man kunde ha träningsdagbok... Sen har jag glömt vilket inlägg du skrev svarskommentaren på. :P Får jag trilskas och fråga igen? ;P
Tänkte att jag ska titta in där..

Daniel sa...

Trilskas på bara! ;)
Sidan heter www.funbeat.se sedan tipsade Staffan även om www.jogg.se.

Hoppas dom ska funka för dig!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Just! Fast jogg.se är väl mer just för sprinter? Jag kommer ju inte direkt springa.. Så jag kollar nog in funbeat först tänkte jag. :)

Sofie RW sa...

Vilen bra bild! :) Bra att du håller igång dina kollegor!

Daniel sa...

Helena - Passar Funbeat så kör på det. Jogg.se har jag ingen koll på så det är möjligt att det kanske inte passar.

Sofie - Vi har värsta friskvården på lunchen. :)