6 jan. 2010

6/1 Luuugn dag

På Szalkais marathonprogram stod det vila för dagen. Passade mig bra eftersom mina fötter antagligen är lite slitna. Därför har det inte blivit någon form av träning idag, inte ens några "hemmaövningar". Idag har det bara blivit mys för hela slanten....

Har läst trevliga bloggar framför brasan, någon som känner igen bloggen kanske? ;)


Lånade min frus fotbad och mina fötter tackade och tog emot.


Mycket film har det också blivit och nu ska det avslutas med "Inglorious Bastards".


Vilken jobbig dag!!! ;)

8 kommentarer:

Ingmarie sa...

haha! Ja det verkar ha varit en tuff dag. ;-) Men säkert bra! Jag tror du ska backa lite med dina Newton. ha "vanliga" skor på distansen och Newton på de mer kvalitativa kanske?

~●Helena Pettersson●~ sa...

Såg skönt ut med fotbad. :)

Petra sa...

Harligt - det ar du valfortjant! Det ar sa vilodagar ska se ut dessutom - att bara gora det man sjalv vill och orkar!

Trail.st sa...

hehe.. oj vilken snygg blogg du har framme :-)
Hmm. måste lägga in lite mer bilder ser jag, den ser lite trist ut..
Du verkart ha haft en riktigt skön dag.
Visst är det härligt att se film på "riktigt"..

~●Helena Pettersson●~ sa...

Jag igen.. :P
Tittade inte så noga på sista bilden förra gången jag var inne... Har du "bioduk" din fuskis! ;P

Daniel sa...

Ingmarie - ja, det var jättejobbigt ;). Visst ska jag backa lite med mina Newtons. Jag älskar dom men jag går nog lite hårt fram med dom. Ska dock se om jag kanske kan behöva andra sulor till dom. Dom är ganska platta i fotbädden.

Helena - Fotbad är helt ok faktiskt :).
Jag gillar film så det är givet med en bioduk :), det blir lite xbox på den ibland också :))

Petra - Visst behöver man dom där dagarna ibland. Skönt att ladda batterierna. Jag fick faktiskt damsugat huset så helt "lugnt" var det inte ;)

Piratfarsan - Visst är den snygg!! ;) En av mina favoritbloggar :)

Film är bäst på "riktigt", förr var det på bio men idag går det nästan inte gå på bio i Malmö. Folk kan inte vara tysta och ska förstöra hela tiden.
Där satt ett gäng och väsnades sist vi var på bio. När dom fick tillsägelse av andra i publiken skrek dom bara tillbaka
"LADDA NER DEN ISTÄLLET DÅ!!!" :/

Trail.st sa...

Precis, det är därför jag vägrar gå på bio längre, och jag blir redigt förbannad så det är nog lugnast för alla om jag smyger ner i källaren och kollar på hemmabion istället..

Daniel sa...

Instämmer helt!! :)