10 juni 2010

10/9 Vill sätta punkt

Det är något speciellt med att blogga, det känns inte som loppet man sprungit är slut förrän man har skrivit om det. Ett inlägg sätter punkt och jag kan gå vidare mot nästa mål. Att blogga gör också att jag blir lite mer nyfiken och lägger märke till fler saker än vad jag annars gör. Tittar man runt lite så kan det hända en hel del intressanta saker som man annars missar.

Nyfiken inne på marathonmässan, hittade inget av intresse.

Just nu verkar det svårt att sätta punkt för Stockholm Marathon. Att skriva kommer inte helt naturligt för mig och det tar tid att få ner det jag vill på rätt sätt. Jag satt uppe länge igår med min marathonberättelse och den är faktiskt klar nu. Tyvärr så väntar jag fortfarande på några bilder jag skulle vilja lägga in. Jag gillar ha bilder på min blogg som ni kanske märkt. ;)

Det kommer förhoppningsvis en berättelse under dagen, jag vill väldigt gärna sätta punkt för detta nu. ;)

9 kommentarer:

Tomas sa...

Sätt bara inte punkt för bloggandet.
Bästa tränings/löparbloggen.

Grattis till en kanon-mara.

Pernilla Hult sa...

Får instämma i Thomas kommentar ovan! Sätta punkt för årets mara i Sthlm får Du göra men inte för bloggandet! Du är ju min IDOL! :)

Vi väntar gärna på de där bilderna och återkommer sen när det finns ett klart inlägg!

~●Helena Pettersson●~ sa...

*Håller med de föregående talarna.*

Anna (Orka mera) sa...

Den som väntar på något gott! Ska bli jättekul att läsa din historia! I övrigt håller jag med de andra, bloggen får du inte sätta punkt för!

Jenny sa...

Fortsätt skriva, du inspirerar många!

Daniel sa...

Tomas - Tusen tack! :) Visst fortsättar jag blogga! ;)

Pernilla - Tack tack tack! Jag kör vidare här som vanligt. ;)

Helena - Kanon! :)

Anna - Det finns nog gott om mara historier lite här och var så det gör kanske inte något att min dröjer lite ;)
Visst fortsätter jag blogga!!! :)

Jenny - Jag fortsätter blogga på, inte mycket träning just nu bara men det kommer ;)

Tove sa...

jag håller verkligen med dig om att man i och med bloggandet ser saker på lite annorlunda sätt och lägger märke till mer som händer i vardagen än man gjort tidigare. Kul!

Sofie RW sa...

Ja jag höll på att sätta andan i halsen när jag läste rubriken; men kunde andas ut. Och take your time med berättelsen!

Daniel sa...

Tove - Det är verkligen en liten bonus med bloggandet. Tog ett tag innan jag reflekterade över att jag faktiskt blivit mer nyfiken.

Sofie - Kanske borde valt en bättre rubrik ;).
Jag låter det ta sin tid med berättelsen, den är ju klar så egentligen har jag redan satt punkt för mitt Stockolms-äventyr ;)