23 feb. 2010

23/2 Bra betyg


Jag tror att mina Newtons är riktigt trötta på löpbandet nu, ser hur dom längtar efter att få släppa loss på lite solvarm svart asfalt. Oj vad skönt det där kommer bli!!

Mina skor är ändå på ganska gott humör idag, dom blev nämligen utsedda till "Best Run Shoe of the Year" i 220 Triathlon Magazine Awards.

1) Newton Gravity

2) Asics Noosa

3) Saucony Fastwitch 3

Kul tycker jag som bara älskar dessa skorna om någon missat det ;)

När jag ändå håller på att ösa beröm över skorna så passar jag på att lägga in några småroliga Newton-annonser. Många har kanske redan sett dessa....




9 kommentarer:

Staffan sa...

Nyfiken på ditt skoval på maran i Stockholm, hur planerar du där, vågar du Newtons eller blir det "vanliga" dojjor?

Av skorna på listan är jag väldigt intresserad av Saucony Fastwitch, ska vara en väldigt skön och lätt sko!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hehehehe, rolig reklam. :)

Pernilla Hult sa...

Såg du, såg du, såg du... Reportaget i RW?! (Precis som Du missat det..) Har bara bläddrat lite i tidningen men den ska läsas från pärm till pärm.

Daniel sa...

Staffan - Planen är att springa i Newtons. Vet dock inte om det blir i mina Trainers eller Racers?? Får känna efter lite på loppen nu i vår.

Saucony Fastwitch låter spännande!! Ser fram emot en recension om du skaffar ett par :)

Helena- Den är bra! Gillar nog mest bruden som springer på framfoten :)

Pernilla- Har faktiskt inte kollat i senaste numret av RW. Finns det något spännande kanske, jag har inte en aning ;) ;)

Sofie RW sa...

Galet snygga reklamer faktiskt! Och jag tror inte att vi missat att du gillar skorna :) . Schysst att Noosa är på andra plats också!

Karin sa...

Jag ÄLSKAR de röda. Står fast vid att man blir snabbare i röda skor.

Ingmarie sa...

Härligt när man hittar "sina" skor. Jag tror jag kommer att gilla dem jag med när jag väl får tag på ett par. Tills dess njuter jag av mina Fila. :-)

Miranda sa...

Underbart!! Första bilden är ju en perfekt förebild för mig, någon dag ska jag springa SM utklädd :D

Daniel sa...

Sofie - Visst är dom bra! Tror man måste vara löpare för att gilla dem ;) Noosa är fina skor det med, ska bli intressant att se vad du tycker om dina.

Karin - Röda skor gör minst 10sek/km ;)

Ingmarie - Hoppas du får möjlighet att testa ett par någon gång. Hade varit intressant att höra vad du tyckte. Det är märkliga skor ;)

Miranda - He he, det hade varit häftigt :).

Appropå brudklänning så hörde jag om ett par som gifte sig på NY maran. Tror det var i Brooklyn där dom stämt träff med en präst på en kyrktrappa som vigde dem och sedan sprang dom vidare. Coolt!! :))