20 sep. 2011

Vår lilla hund

Vår lilla hund har mått dåligt under en tid och idag när jag kom hem från jobbet var hon inte alls pigg vilket gjorde att vi fick åka in akut till djursjukhuset. Hon blev röntgad och inlagd direkt så vi fick åka hem utan henne, känns inte alls bra men vi hoppas att få hem henne snart igen! Det är väldigt tomt här hemma utan henne!

 
Detta gjorde att dagens intervaller med klubben fick ställas in men imorgon hoppas jag kunna springa lite korta intervaller för att sedan köra vila fram till startskottet på lördag. Fast mest av allt hoppas jag kunna få hem vår lilla hund under morgondagen och att hon blir pigg och glad igen!


8 kommentarer:

Andrej sa...

Det hoppas jag med! Usch, får en klump i magen bara av att höra detta.

Linda sa...

Usch usch vad jobbigt, inte alls kul när husdjur blir sjuka. Hoppas att hon blir frisk igen!

Karin sa...

Krya på sig "lilla" vovven!

Miss Agda sa...

Men oj stackarn, jag hoppas det löser sig och inte är nåt allvarligt!!

Helena sa...

Håller tummarna. Usch, sjuka djur är så jobbigt. Man älskar ju dem...

Voff och krya på lilla gumman!

Kram H

Daniel sa...

Tack snälla! Ska hälsa Sako när jag träffar henne!

Suzan sa...

Håller tummarna för att hon får komma hem snart! kram!

Daniel sa...

Tack Suzan!