12 apr. 2013

På trailcamp


Utbildningsveckan är slut så nu har jag styrt kosan söderut och är på trailcamp ute på Kullaberg. Jag fick en bra avslutning på kursen och hade högst poäng på provet vi fick avsluta veckan med. Jag lyckades lösa 23 av 25 problem vilket jag var grymt nöjd med och dom två felen jag hade berodde mest på missförstånd av några texter på Engelska. Det kändes riktigt skönt och jag åkte ifrån Göteborg nöjd och glad.


Nu är det trailcamp hela helgen med fint boende, god mat och trevligt sällskap. Det sägs att våren också ska komma till helgen vilket låter helt fantastiskt och jag har faktiskt garderat mig med lite tunna kläder ifall vårvärmen kommer. Vi har redan sprungit första rundan och här är verkligen fint att springa, vädret gick heller inte att klaga på. Imorgon ger vi oss på höjdmeterna vilket ska bli grymt kul och benen kommer få fortsätta jobba!


Inga kommentarer: