14 aug. 2014

Sökte skydd

I tisdags var det ett väldigt oväder och det hade åskat på natten. På morgonen hängde fortfarande åskan i luften så jag vågade inte ge mig ut på den öppna slätten för mina långa intervaller. Lyckligtvis har jag ett gymkort som kom väl till pass så jag sökte skydd på löpbandet.

Jag bytte gym vid årsskiftet och mitt nya gym är sååå mycket bättre än mitt gamla. Löpbanden är helt nya och riktigt sköna att springa på så jag är glad att jag bytte. Det blev 3x10min med joggvila på 2:30 och jag var genomsvettig efteråt.



Passet gav mersmak för jag har inte varit på gymmet på länge och idag blev det en tur dit idag igen även om det inte åskade. Jag körde ett ganska tufft benpass följt av en lättare jogg på bandet. Kroppen känns riktigt bra att springa med igen och jag hoppas det här håller i sig nu. Kommande två månader är väldigt viktiga inför maran i New York....

Inga kommentarer: