3 aug. 2009

3/8 Ny vecka

Idag var det dags för gymmet igen. Det var inte mycket ork i mig idag. Kanske var det gårdagens kvällspass som satt kvar eller så var det kanske sviterna av min bromsmedicin jag tog igår kväll, det är egentligen inget som stör mig direkt, det är bara att acceptera att det är såhär ibland.
När jag känner såhär så drar jag ner på vikterna lite och kör igenom mitt pass bara, vet inte hur mycket det ger egentligen men jag blir pigg efteråt vilket är skönt.
Benen fick vila idag men annars fick allt annat en lagom dos.

Jag hade lite ont i mitt knä på morgonen men det har släppt nu under dagen. Kontaktade också min naprapat idag och gick igenom helgens löppass med honom. Vi kom fram till att det verkar lovande med mitt knä och jag ska köra lite styrka och stretch nu i veckan för att sedan ge mig på lite pass till helgen igen.

Det känns skönt att det börjar lossna lite nu!!!

Inga kommentarer: