19 nov. 2009

19/11 Om mig?

Jag fick en award från min frus blogg där jag ska skriva 10 saker om mig själv. Har nog inte riktigt förstått konceptet men här kommer 10 udda saker som ni inte visste om mig.


....jag tycker Hans Zimmer är en mästare på att komponera filmmusik





....jag gillar svarta pister och höga hopp





....jag har delat Darin på mitten med en motorsåg i G.O.W
OBS! Mycket blod!! ;)






Han tog det ganska bra tror jag ;)


....jag gillar när oväntade saker händer




.....jag kan spela cello




.....jag är Svensk Mästare i detta




....jag kan rabbla alla reflexiva verb på franska i sömnen





.....jag har racinglicens men har inte ställt upp i en enda tävling




...jag är rankad top 100 i världen på LOTR BFME II




...jag kan inte sjunga men jag kan spela popcorn-låten på halsen
(lite freaky, jag vet!! ;)




5 kommentarer:

messan sa...

Haha:) Kul läsning!

Daniel sa...

Roligt att du tyckte det Messan!! =)

Joel R sa...

En hel del äventyrspoäng där Daniel. I am impressed. I am impressed.

Sofie sa...

Du är så fantastiskt rolig och underhållande!!!

Kramar ; )

Daniel sa...

Joel - Lite kanske men jag vet inte hur mycket äventyr dataspel är egentligen ;)

Sofie - Skönt att du står ut med mina galna upptåg ;)
Ses snart!!
Kram!