25 nov. 2009

25/11 Kris på jobbet


Det blir till att ta några dagar till med vila för det har strulat till sig på jobbet. Folk är sjuka i antingen svininfluensa eller så är dom förkylda så jag får ställa upp och jobba så mycket jag kan. Har inget emot det egentligen för jag vet att företaget ställer upp för mig när det behövs.


Jobbar som tryckare och jag har många ton papper som måste vara färdigtryckt tills fredag. Jag tror faktiskt att det här ofrivilliga träningsuppehållet kommer lägligt. Känner fortfarande av en del ms-symtom så det kan vara bra att ta det lugnt lite till. Tror dock det blir till att köra lite morgongymnastik i min fantastiska trapets!! =)

Om någon är intresserad av vad jag jobbar med så här här en rundvandring på maskinen jag kör. Det är inte min maskin men den är likadan. En investering på ca 14 miljoner och man kör den helt själv. Mycket att hålla koll på ;)....skruva gärna ner ljudet om ni kollar klippet. Det är ett väldigt oväsen ;)



4 kommentarer:

Trail.st sa...

Cool maskin :-) Lite större färgpatroner än i min skrivare ;-)

Daniel sa...

He he!! Dom är på 2,5kg :)

Trail.st sa...

Hemma på min gata i stan, där har vi minsann färgpatroner på 3 kg, så det så! ;-)

Daniel sa...

Varför har jag inte dom?? ;)