8 nov. 2009

8/11 Hårda tag


Då var det dags innebandymatcher igen utan ett maraton runt hörnet. Det var faktiskt ganska befriande att kunna spela fullt ut utan att vara rädd att skada sig. Jag både gav och tog tacklingar medan jag halkade runt på mina gamla slitna innebandyskor. Har fortfarande inte köpt några nya, letade efter ett par i New York men dom hade bara basketskor och tennisskor för inomhusbruk.

Det var ändå roligt att spela idag fast det var halt och jag spelade dåligt. Vi förlorade ena matchen stort och den andra vann vi stort. Jag ser fram emot fler tuffa matcher för nu är det långt till nästa inplanerade maraton. ;)

2 kommentarer:

Staffan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Staffan sa...

Kommenterade fel inlägg, har kommenterat din race-rapport istället!