27 jan. 2010

27/1 Lagmedlemmar sökes


Jag ger inte upp med att hitta löpare som vill springa med mig!!! ;)

Vi kommer ha en lagtävling på årets Sydkustlopp , tänkte därför kolla om någon vill vara med i ett lag jag tänkte dra ihop för skoj skull. Jag ställer inga krav (he he!!;) tänkte bara det kunde vara roligt som sagt.

Jag vet att Joel redan är anmäld så jag hoppas han vill vara med, pleeeeese!!. Sedan behövs det minst en till för att få ihop laget, det finns ingen övre gräns för hur många vi kan vara. Är någon redan anmäld så bara hojta till om ni vill vara med så fixar jag det. Jag har inget lagnamn än men jag kommer nog på något, kom gärna med förslag!!

9 kommentarer:

Joel R sa...

Jag får kika på hemsidan vad lagtävlingen innebär men jag är på.

Får vi med Staffan också så är det Team Vinnarskalle som gäller, mentorn och hans två adepter i samma lag kan inte stavas annat är F-R-A-M-G-Å-N-G

Suzan sa...

hoppas du hittar ngn =)

Staffan sa...

Lite långt borta annars hade det såklart varit givet med Team Vinnarskalle :-)

Joel, vem skulle vara mentor?? Menar du mig pojkvasker ha ha! I så fall känner jag mig både mycket hedrad och lite gammal...ha ha! Med tanke på tiderna som Daniel börjat prestera på 5 km så ligger väl mentorrollen nära till hands där..

Anna (Orka mera) sa...

har fortfarande inte kunnat bestämma mig om jag ska vara med. Det är ju så många lopp i maj!!

Anna sa...

Nu blir jag så förbaskad, först missade jag löpningens dag igår pga min sambos jobb. Hade det inte varit för hans jobb hade jag maxat intervaller med dig igår:) Och nu är det kompisar som ska gifta sig den 1 maj kl 15.00. Visserligen är det utanför Höllviken men jag lär aldrig hinna. Annars hade det varit hur kul om helst att springa lagtävling.

Daniel sa...

Joel - Den innebär inte så mycket förpliktelser. Enda risken är att du kan få ett lagpris för något :)

Staffan hade suttit fint, shit vad vi hade sprungit då!!

Suzan - Hittar jag ingen får jag väl ställa mig med ett plakat och ragga medlemmar vid registreringen på morgonen. ;)

Staffan - Vi spar på krutet till Stockholm!!! =)

Anna (orka mera)- Tror jag har skrivit detta innan.... Du kan ju se om det passar in i din träning och ta det som en skön löprunda vid havet.
Du kan ju träna på att dricka ur muggar i farten, det finns ett antal vätskestationer att öva på. Det ska jag göra!! :)

Anna - Tråkigt men det kommer fler tillfällen. Bröllop är ju trevligt det med :)
Hör gärna av dig när du tänker köra långpass!

Anna (Orka mera) sa...

Haha, det var ju en bra idé. Att köra en halvmara för att träna drickteknik :) Ska fundera på den!

Daniel sa...

He he, det var det bästa jag kunde komma på för tillfället för att locka dig till loppet ;)

Annars får du sätta upp ett bord i din gata och springa fram och tillbaka med risken att grannarna ringer gubbarna i vita rockar ;)

Joel R sa...

Staffan; Jag skulle vara pojkvasker i sammanhanget hur eller hur men med mentor så syftade jag på Daniel och att han kan lära oss båda en del om vinnarskallen.