31 jan. 2010

31/1 I tidningen


Jag ser att jag haft många besökare på min blogg idag och har förstått att det beror på att min blogg dykt upp i en artikel i Svenska Dagbladet. Det finns även en nätversion att läsa här. Jätteroligt med nya läsare som jag hoppas vill hänga med på resan.


Trevligt med en artikel om träningsbloggare och dessutom är det ju många av mina favoritbloggar och bloggare som artikeln handlar om. Det är Petra Månström som skrivit artikeln och hon bloggar även själv om sin väg mot maran på SVD.


Om ni undrar vad jag håller på med just nu så tränar jag efter Anders Szlakais 26-veckorsprogram för Stockholm Marathon. Jag kör 3-timmarsprogramet men siktar på att fixa sub 3:15 på maran. Kanske låter lite orimligt men jag är själv ganska övertygad om att jag kan ha det i mig. Jag har idag kört 8 veckor av programmet och allt flyter på enligt planen.

9 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Vilken tur att så många läste SvD - då är vi ju många fler som får möjlighet att följa din löparresa och dessutom få en stor hög inspiration´:)

Min rara lilla mamma har snällt sparat papperstidningen åt mig :)

Ha en bra dag!

P.S. Tack för att Du kikade på Garmin-frågan! D.S

Petra sa...

Hej Daniel, så roligt att du ville vara med i reportaget! Du inspirerar och motiverar som få!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Kul! :)

rosenblom sa...

Kul! Men sprang du verkligen NY Marathon 2008?

Daniel sa...

Pernilla - Alltid roligt om fler vill hänga med på resan :)
Hälsa din mamma och ha en bra dag!

Petra - Nöjet är på min sida ;) Tack för dom fina orden!

Helena - Visst är det roligt! Trodde aldrig att min lilla blogg skulle dyka upp i en tidning när jag startade den. :)

Rosenblom - Det har du rätt i! 2009 sprang jag NYC Marathon. Faktan finns ju här på bloggen så jag tror dom som är intresserade ser det. ;)

Miranda sa...

Hejsan! Ja, jag hade också en aningen fler på bloggen igår hehe ;)

Daniel sa...

Det kan jag tänka mig ;). Det fanns ju en massa bra bilder på dig också! :)

Miranda sa...

Haha jag vet.. jag verkar vara en riktig linslus i det där reportaget!

Daniel sa...

He he!! Kulturdelen med dig på framsidan har legat här på bordet sen i söndags :)