27 feb. 2010

27/2 Vila och planering

Idag är det totalvila på träningsfronten, hade egentligen tänkt kallbada men fick tyvärr ställa in och jobba över istället.

Ikväll blir det möte och planering inför Sydkustloppet, respektive hänger också med. Vi tar ju hjälp av både familj och vänner för att få ihop det här. Mycket som måste fixas lite här och var, dessutom är en halvmara en ganska lång sträcka som måste planeras med funktionärer och annat.




Vi som ligger bakom loppet. Jag syns i bakgrunden med en 3:a på bröstet.


Min mamma i serveringen




Tidiga morgonförberedelser med min pappa som klättrar i bilen



Toaletter ska på plats.



Glada löpare



Glad vinnare



Snart går starten igen, 2 månader kvar nu!


6 kommentarer:

Miranda sa...

Ser underbart ut! Synd att det ligger så "off" för mig :(

Ingmarie sa...

Blir det samma väder?:-)

Veronique sa...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

Daniel sa...

Miranda - Ja, det är allt en bit att åka. Du är dock hjärtligt välkommen :)

Ingmarie - Vi har på kvällens möte haft lite ritualer med offergåvor och annat till vädergudarna. Det blir samma väder!! :)

Veronique - Tack! Ska ta mig en titt på din blogg. :)

Anonym sa...

Det ser fint ut. Jag har också en bit att åka men man vet ju aldrig då jag har försänkningar i skåne.
Catrin har varit där nu och sett MF live.

Vill passa på att säga att din blogg ger så mycket på alla plan. Jag får så positiva kickar av att läsa och mycket inspiration till min träning.

Ha en riktigt skön söndag :)

Daniel sa...

Roligt att höra Peter!! Alltid kul att kunna inspirera lite :)

Du är hjärtligt välkommen ner att springa om det passar in för dig. Kan ju vara en bra uppvärmning inför Göteborgsvarvet :)