7 feb. 2010

7/2 Tävlingar


Har nu gjort en lista över tävlingar jag vill springa i år, det kommer säkert ramla bort och komma till någon under årets gång.

28/3 Helsingborgs Terränglopp 8km

10/4 Heleneholms 1/2 Marathon

1/5 Sydkustloppet 1/2 Marathon

8/5 Lundaloppet 10km

25/5 Blodomloppet Malmö 10km

5/6 Stockholm Marathon

12/6 Broloppet 1/2 mara

?? Midnattsloppet Köpenhamn 10k

21/8 Prinsens Minne 1/2 mara

?? Trelleborgsloppet 10km

18/9 Skanör Falsterbo Runt 1/2 mara

25/9 Lidingöloppet 30km

?? Yddingeloppet 12km

31/12
Sylvesterloppet Malmö 5,4km

7 kommentarer:

anneliten sa...

Tufft program du laggt upp! Kanske för tufft? Särskilt halvmaran bara en vecka innan Lidingö :-) Själv är jag mesig och planerar max fyra tävlingar i år. Vi ses i Stockholm och på Lidingö. Kanske på sydkusten oxå (om det finns platser kvar när jag bestämt mig:-).

Daniel sa...

Körde den där halvmaran helgen före Lidingö i höstas också och det funkade faktiskt :) Visst är det tufft men jag är mer orolig för halvmaran helgen efter Stockholm Marathon. ;)
Det är ett lopp jag gärna vill springa och jag har fribiljett från jobbet. Kommer ta det lugnt och njuta tror jag :)

Miranda sa...

Så länge du inte maxar så bör det ju gå. Åh längtar efter SM!

Anna (Orka mera) sa...

Så mycket skoj på en och samma lista. Ett par av dom ska jag också pricka in, vi får se hur många det blir!

Daniel sa...

Miranda - Svårt att inte maxa på tävling men visst måste man hålla igen ibland ;) längtar också till SM!

Anna - Lite som en önskelista till tomten ;). Vi ses säkert!!

Petra sa...

Oj sa mycket! Ja, a andra sidan, du kanner ju sjalv om du klarar av det sa varfor inte! Sjalvklart foljer jag med och supportar via natet fran Down Under:)

Daniel sa...

Tack Petra!!! känner stödet hela vägen hit! :)