8 feb. 2010

8/2 Bättre!

Mina bihålor har blivit bättre och bättre under dagen vilket glädjer mig. Lägligt nog är det "vilovecka" i mitt marathonprogram vilket innebär mindre distans och färre pass. Därför tänker jag gå ifrån programmet denna veckan och låta kroppen avgöra.

Planen är att jag ska nöta lite lätta kilometer gärna utomhus för att få frisk luft. Jag tänker också klämma in ett intervallpass och även satsa lite extra på styrketräning. Imorgon kväll tar jag ett pass på gymmet för att se vad kroppen vill. Hoppas den överraskar mig.

En "foamrolling"-station. Sällsynt!!

Tror denna ofrivilliga vilan gjort mig gott trots allt, har under tiden kört mycket med foamrollern och "the stick". Mina ben känns pigga och glada! Pratade också med min sjuka vän ikväll och hon lät mycket piggare idag, ska dit på onsdag och hälsa på. Det blir nog en riktigt bra vecka trots allt. :)

Inga kommentarer: