30 mars 2010

30/3 Vi har ett lag!


Anmälningarna rullar på till Sydkustloppet och som det ser ut nu kommer loppet bli största halvmaran i Skåne sett till antal löpare, bortsett från Broloppet.

På terräng-loppet i söndags träffade jag bloggaren Mikael som jag lyckades ragga med till laget, han var inte svårövertalad då han redan var anmäld ;). Nu har vi alltså ett komplett lag med mig, Mikael och Joel. Vi kan dock vara hur många som helst så vill fler joina bara säg till eller så skriv att ni är Bloggjoggare när ni anmäler er.

Jag känner själv till varje millimeter på banan och kommer dela med mig av allt jag vet men bara till oss Bloggjoggare...
he he he! ;) Ni har alltså allt att vinna på att gå med i laget!

6 kommentarer:

Joel R sa...

S-T-A-B-I-L-T!!!!!

Daniel sa...

Japp!!! Det ser ut att bli en riktig löparfest detta, hoppas vi får bra väder också! :)

marcus sa...

Gött.
Blir det kanske Heleneholms halvmara den 10/4? Hört att den ska vara ganska snabb. Kan va gött att ha nått 21km lopp i benen nu. under 90min fixar du säkert. Sitter i skallen.=)
//Rock on

Daniel sa...

Visst är det Heleneholms halvmara. Har tittat på bansträckningen och förtår att den borde vara snabb. Det bådar gott att du också hört det!
Du har säkert rätt att det sitter i skallen, det brukar göra det ;)

Mikael Björk sa...

Yes box. Lag bloggjogg FTW.

Daniel sa...

Yeah!! Heja oss! :)