3 mars 2010

3/3 Uppmärksamhet

Jag trodde aldrig att min löpning och min blogg skulle få så mycket uppmärksamhet som den fått. Har några gånger fått frågor på mail vad jag har för planer med min blogg? Jag har nog ingen plan eller någon dold agenda ;), jag bara bloggar på för jag tycker det är roligt och trivs med det.

Det är verkligen roligt med alla kommentarer, kommer ihåg att jag blev väldigt glad när jag fick min första kommentar i somras. Hade kört tusingar för första gången och fick lite pepp från Snorkkis/Sofie. Jättekul!!

Nu har det hänt en hel del sen min första kommentar och det börjar nästan bli värsta egotrippen här på bloggen ;). Har fått en massa fina kommentarer och annat som jag är jätteglad över. Det har varit tidningsreportage och annat där min blogg och jag dykt upp. Det senaste är att jag fick nästan en hel sida för mig själv i nya numret Runners World. Tack för ett trevligt reportage om bloggarna Petra!




För er som inte hängt med tidigare här på bloggen så har även detta hänt.....


Svenska Dagbladet


Personal/kundtidning


I New York sprang jag tillräckligt fort för att komma med i The New York Times




Gillar Nikes alltid lika klockrena texter. Detta stod i NY Times dagen efter maran :)

7 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad kul!!! :D

Anonym sa...

Du är värd all uppmärksamhet. Du ger så mycket härlig positiv energi till oss läsare. Inspiration och glädje.
Fortsätt så :)

Miss Agda sa...

Men du, värsta grymmaste idolen, det är väl inte konstigt att alla vill läsa din blogg? Du men den helt fantastiska inställningen till livet är en förebild utan dess like. Punkt.

Ps: Blev tyvärr inga Newtons för mig i NY, men 2 par andra skor iaf. Budjeten sprack tidigt (det händer VARJE GÅNG i NY) så det kändes för dyrt med Newtons tyvärr :( Men jag tänker numera mkt på att springa på framfoten ändå, framförallt under mina löpbandspass.

Katarina M-I sa...

Välförtjänt uppmärksamhet!

Hur ser det ut på söderslätt? Är asfalten bar upp mot Minnesberg?
Det börjar bli dags för backintervaller på cykel...

Du, tack för att du smälte snön när vi var borta;)

Daniel sa...

Helena - Jättekul!! :)

Peter - Härligt att höra!

Miss Agda - Inte konstigt att budgeten spricker ;). Svårt att inte handla när man är där! Läste lite om dina nya skor, ser najs ut!! ;)

Katarina - Jag ska ut och springa på Minnesberg nu. Återkommer med en lägesrapport. Välkommen hem igen!

Sofie RW sa...

Håller med de övriga - Du är verkligen värd den uppmärksamheten. Och jag tror faktiskt inte att jag läst om/ följt någon som gjort såna framsteg; från en vanlig dödlig till elit ju!

Daniel sa...

Har nog haft en helt del tur också över att jag fått må så här bra och kunnat träna på. Fast jag känner mig långt ifrån odödlig ;)