19 maj 2010

19/5 Höll nästan på att glömma...


Det ska ju springas Brolopp här nere lördagen efter Stockholm Marathon. Loppet är fulltecknat med 30 000 startande och jag är en av dom. Fick en fribiljett genom jobbet som jag inte kunde tacka nej till trots att det bara är en vecka efter Stockholm. Startbeviset kom igår och jag har seedat in mig i gruppen 1:30-1:45. Ska nog försöka ta det lite lugnt trots att det ibland kan vara svårt, det är ju trots allt tävling. ;)

Fler som ska springa kanske? Vi kunde ju haft en liten träff före loppet och snacka skit i bussen på vägen över eller nåt?

9 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Har Du fått medlemstidningen från Stadium?? Om inte så kan jag skicka den! Nu poppar Ni upp lite överallt =) Roligt att se ett "bekant" ansikte i tidningar man bläddrar i..

Anna sa...

Jag är inte anmäld men har en vän som nog inte kan springa. Funderar starkt på att springa henens lopp men vet inte om hon vill det.

Dante9 sa...

Nej nu blir jag avundsjuk igen :-)
Sprang där för 10år sen och skulle gärna ta det i år. Ja ja får springa broloppet när de firar 20år istället :-)

Anna (Orka mera) sa...

Kör i samma grupp som du, dvs vi blir bortforslade till danmark 5 timmar innan start... så en liten bloggdejt i Danmark kunde ju definitivt vara roligt för att fördriva tiden :)

Mikael Björk sa...

Hustrun min ska vara i startgruppen efter dig (1:45-2:00). Det är ruskigt lång tid ni ska hänga i startområdet!

Kört hårt! Eller...? ;-)

Sofie RW sa...

Jag visste inte att loppet var så stort (nu skäms jag lite). Kul att du får en återhämtningstävling där; men det tar du ju bara i farten.

Såg dig också i Stadiumtidningen - skoj!

Daniel sa...

Pernilla - He he!! Jag dyker upp lite varstans nuförtiden ;).
Snällt av dig men Sofie har raggat tag på några ex idag som jag ska kika i. :)

Anna - Du får höra av dig ifall du ska springa, det blir nog ett jätteroligt lopp! Hade ju varit roligt att träffas också :)

Dante - Det är inte omöjligt att vi ses där om 10 år med tanke på all fin medicin som är på gång. Ska bli intressant att se hur det här med CCSVI utvecklas. Spännande tider men synd att vi inte får tummarna loss här hemma. Vi får hoppas på det bästa! :)

Anna (orka mera) - Kul!! Vi får höras när det närmar sig. Vi kan ju dra en massa löparhistorier i Danmark medan vi väntar. :)

Mikael - Lite segt låter det allt men det är säkert en massa jippon som gör att tiden går fort.
Kul att din fru ska springa, visste inte att hon också sprang.
Jag kommer säkert köra hårt om det finns krut kvar i benen efter SM ;)

Sofie - Visst är det stort, egentligen bra mycket större än SM om man ser till deltagarantalet.
Du behöver inte skämmas för jag har heller inte riktigt fattat detta ;)
Kul att du såg mig i tidningen, har inte själv kolla i den än...hoppas det ser bra ut ;)

Ingmarie sa...

En halvmara en vecka efter maran? oj oj! Ta det försiktigt!Det där är VÄLDIGT tufft!!!!

Daniel sa...

Japp!!! Det rimmar lite illa att köra en halvmara så pass nära. Känns det inte rätt kommer jag ta det som en lätt jogg och njuta av stämningen. :)