29 juni 2010

29/6 Vila och bilar


Vila från all träning idag och ännu en dag på stranden. På kvällen blev det bilträff ihop med en kompis som har en smått galen liten Speedster. Dundrade upp till en "spontan" träff i Löddeköpinge, massor av bilintresserade parkerar på en äng och pratar bilar kort och gott. Det är myyyycket bilar!!!

Lite bilder från kvällen...

Min väns galna Speedster

Cool inredning!

Mina föräldrar var också på plats med mammas fina cabbe!

Postkodmiljonären med Sandra Dahlberg och Carl Martindhal
överraskade med att dela ut pengar till någon lycklig vinnare.
Vinnaren fick också tråkigaste bilen på ängen, en Volvo!!!
Dessutom hade den punktering!


En bil jag gärna hade varit ägare till!
Mycket meck med en sådan och jag är
dålig på att skruva med motorer.

Vissa kan det här med puts!

Nya Nissan GT-R, ett MONSTER!
480 hästar med en topphastighet på 310km/h!!!

Vår egen lilla pärla, inget monster men väldigt rolig!

3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Ooh, nice!!! :D Kul på hjul!
Jag är ju mest för motorcyklar och kan inget om bilar men allt på hjul är ju kul! ;D

Petra sa...

Snygga bilar! Later som ni har en jattemsyig semester! Maste vara skont for sjalen.

Daniel sa...

Helena - Visst är det roligt med motorcyklar också! Har tyvärr inget körkort till MC men gillar allt som har med Ducati att göra. :)

Petra - Det är verkligen slappt här, visst tränas det mycket med det är väldigt lugnt annars. Har knapp koll på vilken veckodag det är och höll på att missa betala räkningarna nu innan slutet på månaden. Det måste vara ett bra tecken! ;)