1 juli 2010

1/7 Shopping

En kall men solig förmiddag gjorde att det blev en tur in till stora staden för att fynda lite på rean. Planen var att hitta lite roligt t-shirts och kanske även lite löparkläder. Några löparkläder blev det inte och inte heller några t-shirts, löparskor då??? Nej inte det heller! ;)

Det blev istället en ny sommar-skjorta och en ny jacka som jag är väldigt nöjd med. Var inne i en för mig ny butik som heter Popolino, dom hade hur mycket roligt som helst och dessutom var det rea. Jackan är en Firebird från Ben Sherman och jag fick den till ett riktigt bra pris, ser jag nöjd ut eller? ;)


Träning då? Inga kläder eller skor blev det idag men väl ett litet progressivt pass framåt kvällen. Vädret var betydligt bättre än på morgonen och den härliga sommarvärmen var tillbaka. Benen var lite sega efter gårdagens genomkörare men det släppte allt eftersom och det flöt riktigt fint i slutet på passet. Efter 8km stannade jag klockan och promenerade sista kilometern, stängde av all musik och bara njöt av den fina sommarkvällen. Härliga tider!!!

Dagens pass


3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Du ser nöjd ut. :) Och brun! Ja alltså av solen. ;P

Jenny sa...

Vad snabb du är........!

Daniel sa...

Helena - Solen tar hårt! :)

Jenny - Jag jobbar på det, måste nog höja mig en aning till för att fixa sub 2:15 på LL men det ska gå! :)