2 juli 2010

2/7 Den jobbiga ryggen

Löpvila stod på schemat idag och därför passade jag på ett ge ryggen en omgång under förmiddagen. Det blev 45 jobbiga minuter på gymmet, ryggen är tung som sjutton att träna tycker jag. Finns inte mycket att berätta om passet mer än att det just var jobbigt och tungt. Ryggen är dock jätteviktig och får inte glömmas bort! Jag brukar känna mig väldigt duktig efter ett sådant pass! :)

Badkrukan nere vid strandbrynet.

Det blev sedan en skön och avslappnad eftermiddag på stranden. Vi var nästan själv på stranden då det blåste en hel del. Jag tyckte det var lite kallt i vattnet så det blev inget bad för mig idag. Lite lustigt att jag gillar kallbad på vintern men på sommaren kan jag vara en riktig badkruka. Innan i veckan har det dock blivit bad och även lite träning på hoppteknik! Här är några smakprov....

Bomben, en klassiker!

Ännu en klassiker! Daniel-san!!!


2 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hehe, ja en riktig klassiker! :)

Daniel sa...

Visst är det! :D
Får kanske köra lite wax-on-wax-off på bilen också! ;)