5 okt. 2010

5/10 Packar


Nu börjar det närma sig New York resan och packningen är i full gång. Brukar vara rädd att missa något viktigt men det är skönt när man ska till en stad som verkligen har allt, skulle man glömma något så går det att få tag på. Mina tävlingsskor är dock nästan lika viktiga som passet då jag inte vill springa en halvmara i skor jag inte testat.

Till skillnad från sist vi var i NY då jag skulle springa marathon så känns det väldigt lugnt och skönt denna gången, inga fåglar i magen direkt utan jag ser fram emot en riktigt skön semester kryddat av en halvmara. Datorn följer med och jag kommer uppdatera lite här på bloggen, vet dock inte hur mycket tid jag kommer ha men lite bilder och korta rapporter ska jag nog kunna få till. Det blir också lite mer av en reseblogg än en träningsblogg framåt helgen och hela nästa vecka. Tar nu en kort bloggpaus och återkommer på torsdag när vi är framme på andra sidan vattnet. Häng med!!!

13 kommentarer:

Thomas sa...

Ahhh.. Nice!!
Ska bli spännande att följa dig!

Ha en skön semester!

anneliten sa...

Allt går att köpa i NYC, men tvångsshopping är inte kul! Det vet jag som varit askmolnsfångad i Åpplet. Ha det underbart!

Andrej sa...

Ha en riktigt trevlig resa!

Löpning & Livet sa...

Det ska bli spännande att följa dig! Jag tror på nytt pers! :)

Daniel sa...

Thomas - Tack! Det kommer bli kanon! Vi var hemma hela sommaren så det ska bli skönt att resa bort ett tag :)

Anneli - Tack! Ja, du var verkligen fast och tvångsshopping är verkligen inget kul. Blev bestulen på ett bagage en gång med alla kläderna och fick tvångsshoppa i Frankrike, bläää för det!!!

Andrej - Tack! :D

Andréa - Välkommen med på resan! ;)
Pers kanske det kan bli?! :) Jag kommer satsa men har inte koll på formen just nu, ska köra lite intervaller idag och få fart på kroppen, hoppas känslan är bra nu efter förkylningen...

John sa...

Trevlig resa Daniel! Jag är inte ett dugg avundsjuk ;). Skall bli mycket spännande att följa dig på din resa!

Jenny sa...

Ha en skön resa!

Anna sa...

Ha en superfin resa. Hälsa NY!

Sara sa...

Ha en hærlig resa och lycka till!

Daniel sa...

Tack alla! :D

John sa...

Hoppas vädret är fint i Nevvan! Här regnar det kan man säga :(

Daniel sa...

Vädret är kanon och det ska hålla i sig hela vistelsen. Uteserveringarna har fortfarande öppet på kvällen :)

Anonym sa...

Hej!

Grym blogg du har!

Hur får du Mini-me på din sida. Kan du skriva för jag vill gärna göra samma sak.

Tack och lycka till med att bita i äpplet i november.