20 nov. 2010

20/11 Lugnet före stormen


Jag fortsätter softa och tar det det lite lugnt eftersom min fot inte vill springa med mig riktigt än....men snart...mycket snart brakar det loss igen. Energin är tillbaka i kroppen efter Ultraintervallerna och motivationen är på topp! Tog ett skönt kallbad idag på morgonen och jag tror foten och hela kroppen gillade det varma från bastun och det friska från havet. Älskar effekten som kallbad ger och nu börjar det äntligen bli sådär skönt i vattnet!!! Yey!!!

Gillar verkligen det här med att ta en lugn vecka och bygga upp motivationen, imorgon tar jag vid där jag avslutade förra veckan...alltså tungt och explosivt! Harder, better, faster, stronger som jag snott från Daft Punk är mantrat som gäller nu!

4 kommentarer:

Ingmarie sa...

Du lovar väl att det är fint väder till nästa helg?

Daniel sa...

Japp!!! Oroa dig inte för vädret, det är fixat. Fint och krispigt höstväder är beställt! :)

mikael sa...

Tillbaka igen efter ett överansträngt knä och sjukdom.
Har haft ett bedrövligt år.

Nu ska jag skynda långsamt men det är helt underbart att vara tillbaka i träning igen.

Daniel sa...

Härligt Mikael! Håller tummarna för att det ska flyta på nu!