19 maj 2011

Det trodde jag inte


Jag har ett räkneverk nere i högerspalten på bloggen som räknar antal sidvisningar. Det har hängt med sedan jag började blogga för snart 2år sedan och kommer idag gå över 100 000 sidvisningar vilket jag inte alls räknade med när jag började blogga.

Bloggen var från början tänkt att handla om min väg till New York Marathon och därefter trodde inte det skulle bli så mycket mer hårdsatsning på löpning och bloggande. Det visade sig att båda sakerna var väldigt roliga så därför fortsätter det rulla på här och jag har nu fått lägga till en nolla på räkneverket. Det finns heller inga planer på att sluta blogga för jag tycker fortfarande att det är roligt även om det kan handla om allt mellan himmel och helvete.

Jag är väldigt glad att så många hänger på och engagerar sig, utan er hade bloggen inte varit vad den är!

6 kommentarer:

anneliten sa...

Don´t you ever quit!

Thomas sa...

Fattas bara ;-)

Staffan sa...

Vi hänger troget med på den fortsatta resan och följer dig på inspirerande träning, fantastiska tider, barndadoption, MS, avloppsgrävande och vad det än må handla om här på sidan!!

Go Daniel!

ÄtaTränaKämpa sa...

Håller helt med Staffan!

Sofie RW sa...

Håller med de andra! Och jag förstår att det är många sidvisningar - din blog lämnar nog ingen oberörd.

Daniel sa...

Anneli - Nejdå! Jag bloggar på! ;)

Thomas - :D

Staffan - Glad att ha med dig här på resan! Lovar dock att det inte kommer bloggas så mycket om avlopp i fortsättningen! ;)

ÄtaTränaKämpa - Tack! Jag kör på här!

Sofie - Du är nog den som varit med här längst och skrev första kommentaren på bloggen! :) Det var efter jag kört tusingar för första gången och jag visste inte att det hette tusingar då. Nu vet jag vad det är för något! ;)

http://mina-utmaningar.blogspot.com/2009/07/147-traning-igen.html