2 dec. 2011

Det ville sig inte


Det får blir soffläge i helgen då det verkar blir en riktig bihåleinflammation av det här och jag har även börjat få lite ont i halsen. Gamla ms-symtom kommer också tillbaka som ett brev på posten och jag känner av den där jobbiga yrseln som jag hade vid mitt debutskov. Gillar verkligen inte denna yrseln men jag har lärt mig att det släpper när jag blir bra igen och försöker göra det bästa av det trots att min värld gungar.

Vill än en gång passa på att slänga in en påminnelse att inte glömma anmäla sig till Sydkustloppet där anmälningarna fortsätter strömma in och vi är nu uppe i över 300 anmälda. Planen är att ta emot 500st så vänta inte för länge ifall ni planerar att springa!

5 kommentarer:

Ingmarie sa...

Krya på dig!

Sara sa...

Vad tråkigt! Men å andra sidan är det kanske bra att det bryter ut. du har ju haft något konsigt skit i bihålorna länge. Förhoppningsvis rensar du ut det nu. Krya på dig!

Löpning & Livet sa...

Usch! :( Krya på dig!

anneliten sa...

Det kan ju vara så att du behöver antibiotika. Gå till doktorn kanske?

Daniel sa...

Ingmarie - Tack!

Sara - Tack! ...och du har rätt! Hoppas det bryter ut en gång för alla nu för det har legat där och lurat ett tag. Tråkigt att inte kunna vara med imorgon men det blir fler backar i skogen.

Andréa - Tack! Hoppas snart vara på G igen!

Anneli - Jag ska försöka få en tid på en helgöppen vårdcentral imorgon. Hoppas dom kan ge något som kan skynda på så skiten försvinner fort!