18 jan. 2012

Trodde jag skulle bli dålig

I natt vaknade jag flera gånger av att jag mådde ordentligt illa och trodde jag skulle bli sjuk. Jag lyckades sova bort det värsta och när jag vaknade kände jag mig bra igen. Måste ha varit något jag ätit....misstänker att det kan ha varit dålig spenat? Hursom var det skönt att det inte var något värre nu när jag hittat flytet igen efter förkylningen.


Med pigg kropp blev det därför styrka på gymmet som planerat där jag körde tungt för överkroppen och avslutade sedan med core och stretch på Powerplaten. Benen fick vila idag även om dom kändes fina efter gårdagens sub40-snabbis med nya skor. Tanken är att jag ska försöka klämma in 3 kvalitetspass med löpning denna veckan vilket gör att jag drar ner lite på mängden och skalar bort "mellanmjölks-passen". Imorgon väntar lite tuffare distanslöpning i skogen som jag ser fram emot!

Inga kommentarer: