27 maj 2012

Nya friska tag

Då har jag fixat lite med min "nya" blogg som nu börjar ta form, hoppas ni gillar det nya utseendet. Adressen är densamma då jag tyckte det var enklast så ni behöver inte ändra i era länkar och annat. Som rubriken säger så kommer det handla lite mer om allt mellan himmel och jord här men fortfarande blir det mycket träning. Jag tycker det känns mer passande i dagsläget då min blogg är mer än en träningsdagbok som först var tanken.

Idag var tanken att vi skulle kört ett morgonpass på gymmet men det visade sig att gymmet hade stäng på pingstdagen. Lite tråkigt när jag var laddad att dra igång träningen igen efter maran men det blev ganska bra ändå. Min fru sprang ett långpass på 17km och jag som fortfarande har en dålig fot efter maran körde styrka i min trapets istället. 35 chins av olika varianter blev det plus 100 armhävningar fördelat på 2 set och senare ikväll kommer jag köra samma sak igen. Sedan blev det drabbning med Sofie i kubb och som ni ser kan jag nu lägga in lite större bilder med nya bloggen.

En ganska slapp söndag där det också gick upp för mig att vi bara jobbar 2 veckor till innan semestern börjar. Så gott och jag hoppas det fina vädret håller i sig!




5 kommentarer:

Thomas sa...

Men vad fint det blev!! :)

Västgötskan sa...

Ser kanonfint ut!
Och söööt vovvve! :-D

Ingmarie sa...

Tjusigt!

Helle sa...

Jättefin!

Daniel sa...

Kul att ni gillar den! :)