18 maj 2012

På väg till Kina


Idag var sista gången vi höll i vår adoptionsakt och nu är alla papperna på väg till Kina. Känns så skönt då det är lite nervöst att ha papperna liggande och snart är det bara väntan kvar. Lite fix med papper kring special needs nästa vecka bara sedan kan vi luta oss tillbaka för en stund.

Jag var också ute och sprang ett litet pass på 4km idag för att mjuka upp kroppen inför maran på söndag. Allt känns riktigt bra och jag har kroppen med mig! Det är med stort självförtroende jag åker över till Köpenhamn imorgon och jag är sååååå sugen på att springa nu!

12 kommentarer:

Suzan sa...

Lycka till med både lopp och Kina! =)

Anonym sa...

Lycka till! En sak som man tyvärr får vara lite uppmärksam när det gäller Kina beskrivs nedan, se speciellt slutet av inlägget: http://www.dagensmedicin.se/blogg/mats-reimer/ar-kinesiska-medicinska-dokument-mer-oarliga/

Lennart sa...

Wow, vad roligt med adoptionspapprerna. Det är stort!!

Lycka till i Köpenhamn, och se till och gör sub 3. Jag håller på dig!

Olov sa...

Dom där papperna har åkt kors o tvärs länge nu. Måste kännas skönt att äntligen få skicka iväg den.

Vi har ju haft samma målsättning på maran i år så det ska bli spännande att läsa om ditt resultat två veckor före mitt lopp. Tror och hoppas att det kommer gå kanon för dig.
Skickar ett stort lycka till för dig på söndag.

messan sa...

Jag säger ett Varmt Lycka Till! Den lille kommer få det gott och bra hos er.

Jag kör på som bara den här emot nya placken eller emot MS:en kanske man ska säga.
Kramis till er

Daniel sa...

Suzan - Tack! Det kommer gå kanon detta! :D

Anonym - Tack och tack för den intressanta länken! Har funderat och frågat en del kring detta med läkarpapperna och huruvida dom går att lita på. Man ska nog ifrågasätta väldigt mycket och när det väl är dags kommer vi dessutom ta in expertis som får titta på allt. Viktiga saker!!!

Andréa - Tack! Det närmar sig! :)

Lennart - Det är så stort att jag har svårt att greppa det efter alla dessa år. Snart är det vår tur! :) Ska ge järnet på söndag!

Olov - Verkligen skönt att få iväg dom en gång för alla. Klara jag sub3 kommer du garanterat göra det då jag är övertygad om att du är i bättre form. GV var verkligen ett styrkebesked!

Messan - Tack! Vårt barn kommer få det riktigt fint här! :)
Läste om nya placken! Kämpa på och ge skiten en match.
Kram tillbaka!

Lisa sa...

Vad roligt! Kan knappastt tänka mig hur mycket jobb och ansträngningar (för att inte tala om förhoppningar) som ligger i den där mappen...

Lycka till imorrn!:)

Daniel sa...

Det ligger en hel del jobb bakom det där innehållet och där finns allt om oss. Så rädd för att den ska komma bort och det är skönt att inte ha den i vår ägo längre. Hoppas dom är rädda om den under resan till Kina!

Västgötskan sa...

Vad skönt att kunna tänka på annat en stund. Håller tummarna för både adoptionen och din maran! :-)

Kram!

Daniel sa...

Tack för tummarna! Kram!

Ingmarie sa...

Underbart! Stort grattis!

Daniel sa...

Tack! Det här ser ut att bli ett riktigt bra år! :)