16 juni 2012

Laddad!


Jag känner mig riktigt laddad inför Malmömilen idag och jag är glad att det inte är start förrän 15:00. Min kropp gillar inte att springa på morgonen så detta passar mig perfekt. Kroppen känns kanon och det ska bli skönt att få springa skiten ur den på 10km!

Milen är verkligen en grym distans på många sätt och det är nog den distansen jag fruktar mest. Samtidigt gillar jag verkligen att pressa kroppen på detta viset så det ska bli grymt kul. Planen är att försöka få till ett snyggt lopp och förhoppningsvis springa likt en av mina inspiratörer och öka på slutet. Jag brukar ha svårt för detta men jag ska iaf göra ett försök och verkligen försöka hålla igen lite i början av loppet. Snabb, Stark och Lätt ska jag vara hela vägen, det är målet! Ses på andra sidan!

11 kommentarer:

Johan sa...

Lycka till idag!

Staffan sa...

Härligt Daniel!! Lycka till igen! Kör (lagom) hårt nu! ;)

Daniel sa...

Tack ska ni ha! Springer hårt och intelligent! :-)

Löpning & Livet sa...

Kör hårt! Lycka till!!

Sara sa...

Och längs vägen :)

Anonym sa...

Vi ses snart!

MVH Erpur

mikael sa...

Lycka till idag! Jag gissar på nytt personligt rekord för dig idag. 36.46

Västgötskan sa...

Du är ju i mål nu, men hoppas det gick bra! :-D

Daniel sa...

Andréa - Tack!

Sara - Såg bara ryggen på dig i början ;)

Erpur - Grymt bra sprungit!

Mikael - Tack! Den där tiden kan jag titta i stjärnorna efter. Kul att du har höga tankar om mig :)

Västgötskan - Tyvärr blev det inget vidare idag :(

Anonym sa...

Tack, jo førsta gången man slår dig. Å andra sidan har du inte upplevt flyt i din løpning på sistone. Hoppas du får in flytet igen før nær du ær i normalform ær du 2 min snabbare på milen. Vi ses sekært i fler lopp i framtiden.

MVH Erpur

Daniel sa...

Visst ses vi! Jag kommer tillbaka!