11 juni 2012

Perfekt semesterväder


Jag gillar verkligen vädret vi fått på vår semester och jag hoppas det kommer hålla sig så här. Gillar när det inte är för varmt speciellt eftersom planen under semestern är att jobba med huset. Runt 20 grader och sol är verkligen optimalt och man får gjort så mycket mer än när det är upp mot 30 grader varmt. När det gäller träning passar detta också bra speciellt idag då vinden var sydlig och vilket gjorde att det svalkade skönt från havet när jag var ute på en runda.


Idag fick jag slängt några säckar puts på vårt gamla hus och imorgon väntar lite andra projekt. Framåt kvällen blev det sedan ett skönt löppass som landade på 12,5 km i 4:25-tempo följt av lite grillning och fotboll. Passet gick lite snabbare än tänkt vilket kan bero på att lördagens tävling fått bra fart på benen. Det känns fortfarande som jag är en bit ifrån min toppform men hoppas det ska lossna efterhand. Tålamod bara så har jag snart hittat tillbaka!




Inga kommentarer: