2 dec. 2012

Tillbaka på bloggen


Nu är jag tillbaka på min blogg efter vår långa resa! Vi har varit hemma i snart 3 dygn och hemresan gick riktigt fint. Noah sov nästan hela resan och vi hade alla fyra platserna i mitten för oss själv vilket gjorde att han kunde sova raklång mellan oss.


Det känns helt overkligt att han är här hemma nu efter den långa adoptionscirkusen som ändå gått väldigt fort. Jag får nypa mig själv i armen då och då för att förstå att det är verklighet och det är svårt att smälta allt. Han är så duktig och vi har verkligen fått den bästa sonen som kommer få det riktigt bra hos oss.


Sofie kommer vara ledig i över ett år nu och jag kommer vara ledig två veckor till vilket är väldigt skönt. Det är också skönt att vi fick ordnat så mycket praktiskt innan vi åkte så vi verkligen koppla av och bara ägna oss åt vår fina son. Det här kommer bli den bästa julen!


13 kommentarer:

Snorkkis sa...

Blir alldeles varm när jag tänker på er. Kärlek!

Olov sa...

Jag som inte brukar vara så känslosam normalt blir berörd till tårar av att läsa inläggen om eran Noah.
Helt underbart för er att äntligen bli föräldrar.

Västgötskan sa...

Äkta lycka och kärlek!
Massor med kramar till er fina familj! ♥ :-)

EvaD sa...

Underbart att höra. Ha nu en härlig tid och en alldeles otroligt underbar jul. Bästa julklappen har ni ju redan fått!!!!!Kram

Annika sa...

Välkomna hem med lille sonen! Jag ler när jag läser om er. Klart det blir bästa julen! Kran på er och stort grattis till er fina son!!
Ska skicka något till sonen med posten när jag hittat er adress. Oss bloggare emellan, vi känner ej varandra men er resa gör att man naturligt och lätt delar er glädje.

Annika sa...

Kram eller kramar ska det ju vara

Anonym sa...

Gratulerar!

Medea sa...

Härligt att ni är hemma igen och att höra hur bra allt går. Nu får ni njuta av en underbar jul.
Kram

Andreas sa...

Glad för er skulle och lilla Noah...

Mikael.P sa...

Stort grattis !!

Daniel sa...

Snorkkis - Visst är det härligt! :)

Olov - Jag har själv inte smält allt än och det känns helt sjukt efter alla dessa år. Så fantastiskt och han är hur go som helst :)

Västagötskan - Så sant! Kram tillbaka från oss!

Eva - Det ska vi! Kram!

Annika - Tack! Kram tillbaka! Sök på Daniel Erman på hitta.se se så hittar du oss ;)

Anonym - Tack!

Medea - Vi ska verkligen njuta av denna tiden. Kram

Andreas - Så härligt! :)

Mikael - Tack!

Annika sa...

Tur att lille killen inte kan läsa för annars skulle han nu veta att i nästa vecka dimper det ner post i brevlådan från en bloggare i väst.

Daniel sa...

Oh vad gulligt av dig! Det kommer han gilla :)