2 dec. 2012

Tillbaka på bloggen


Nu är jag tillbaka på min blogg efter vår långa resa! Vi har varit hemma i snart 3 dygn och hemresan gick riktigt fint. Noah sov nästan hela resan och vi hade alla fyra platserna i mitten för oss själv vilket gjorde att han kunde sova raklång mellan oss.


Det känns helt overkligt att han är här hemma nu efter den långa adoptionscirkusen som ändå gått väldigt fort. Jag får nypa mig själv i armen då och då för att förstå att det är verklighet och det är svårt att smälta allt. Han är så duktig och vi har verkligen fått den bästa sonen som kommer få det riktigt bra hos oss.


Sofie kommer vara ledig i över ett år nu och jag kommer vara ledig två veckor till vilket är väldigt skönt. Det är också skönt att vi fick ordnat så mycket praktiskt innan vi åkte så vi verkligen koppla av och bara ägna oss åt vår fina son. Det här kommer bli den bästa julen!


15 kommentarer:

Snorkkis sa...

Blir alldeles varm när jag tänker på er. Kärlek!

Olov sa...

Jag som inte brukar vara så känslosam normalt blir berörd till tårar av att läsa inläggen om eran Noah.
Helt underbart för er att äntligen bli föräldrar.

Västgötskan sa...

Äkta lycka och kärlek!
Massor med kramar till er fina familj! ♥ :-)

EvaD sa...

Underbart att höra. Ha nu en härlig tid och en alldeles otroligt underbar jul. Bästa julklappen har ni ju redan fått!!!!!Kram

Annika sa...

Välkomna hem med lille sonen! Jag ler när jag läser om er. Klart det blir bästa julen! Kran på er och stort grattis till er fina son!!
Ska skicka något till sonen med posten när jag hittat er adress. Oss bloggare emellan, vi känner ej varandra men er resa gör att man naturligt och lätt delar er glädje.

Annika sa...

Kram eller kramar ska det ju vara

Anonym sa...

Gratulerar!

Medea sa...

Härligt att ni är hemma igen och att höra hur bra allt går. Nu får ni njuta av en underbar jul.
Kram

Andreas sa...

Glad för er skulle och lilla Noah...

Mikael.P sa...

Stort grattis !!

Daniel sa...

Snorkkis - Visst är det härligt! :)

Olov - Jag har själv inte smält allt än och det känns helt sjukt efter alla dessa år. Så fantastiskt och han är hur go som helst :)

Västagötskan - Så sant! Kram tillbaka från oss!

Eva - Det ska vi! Kram!

Annika - Tack! Kram tillbaka! Sök på Daniel Erman på hitta.se se så hittar du oss ;)

Anonym - Tack!

Medea - Vi ska verkligen njuta av denna tiden. Kram

Andreas - Så härligt! :)

Mikael - Tack!

Annika sa...

Tur att lille killen inte kan läsa för annars skulle han nu veta att i nästa vecka dimper det ner post i brevlådan från en bloggare i väst.

Daniel sa...

Oh vad gulligt av dig! Det kommer han gilla :)

nira shalom sa...

Hej, jag heter Nira. Jag var i ett förhållande med Anderson i flera år, men han gjorde slut med mig. Jag försökte allt jag kunde för att få tillbaka honom, men det var förgäves. Jag ville verkligen ha tillbaka honom på grund av den kärlek jag har för honom. Jag bad honom med allt, gav löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän, och hon föreslog att jag skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom. Även om jag aldrig trodde på trollformler, hade jag inget annat val än att prova det. Så jag mailade trollformaren, och han försäkrade mig att allt skulle vara bra om tre dagar, och mitt ex skulle komma tillbaka till mig. Överraskande nog hände det den andra dagen vid 16-tiden. Mitt ex ringde mig, bad om ursäkt för allt och sa att han ville ha tillbaka mig för att han älskade mig så mycket. Jag blev så glad och gick tillbaka till honom. Vi började leva lyckliga tillsammans igen. Jag lovade alla jag känner som har problem med relationen att jag skulle hänvisa dem till den enda sanna och kraftfulla trollformleren som hjälpte mig med mitt problem. Om du behöver hans hjälp kan du maila honom på babawalewiseman01@gmail.com. Han erbjuder olika typer av trollformler, inklusive kärlekstrollformler, förlorade kärlekstrollformler, skilsmässobesvärjelser, äktenskapsbesvärjelser, bindande trollformler, bryta trollformler, förvisa en älskad från det förflutna, befordran av besvärjelser, tillfredsställelsebesvärjelser och botemedel mot alla sjukdomar du lider av. Kontakta honom för en varaktig lösning på alla problem du kan ha. via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551

Unknown sa...

Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com