14 apr. 2013

Kors och tvärs över berget


Dagens långa pass blev runt 2,5 timmes löpning och totalt fick vi ihop över 1000 höjdmeter under hela dagen. Kroppen har fungerat riktigt bra trots att jag inte är någon bergsget men nu är benen ganska trötta. Det blir heller inget långt inlägg för jag behöver sova inför morgondagen då det väntas lite fler äventyr. Imorgon ska jag också äntligen få träffa mina älsklingar igen som jag nu varit borta ifrån i en vecka. Det var lite olyckligt att det här lägret skulle krocka med min utbildning vilket gjorde att jag fick vara borta lite väl länge. Det har ändå varit en bra vecka och på måndag har jag semester vilket ska bli skönt. Här är några bilder från dagens fina runda...







4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad häftigt det ser ut! :-))
Låter som ni har det riktigt gott.

Kram M

anneliten sa...

Det ser helt underbart ut!

Unknown sa...

det ser magiskt ut! men härligt att få komma hem till de dina igen!

Daniel sa...

Västgötskan - Det här hade du gillat! Massor av terräng! :) Kram!

Anneli - Det är väldigt fint därute och det blir ännu finare när det blir grönt! :)

Jonna - Verkligen skönt att komma hem. Hade lite hemlängtan på berget även om det blev en väldigt bra helg! Nu har jag fått kram om Noah! :)