17 sep. 2013

Krasslig igen

Då var jag lite krasslig igen och får ställa in träningen ett tag. Lite tråkigt när det är bra löparväder nu men det är bara att vänta ut skiten. Jag är inte jättedålig eller något, det är bara lite matthet och tryck i bihålorna som alltid brukar vara det första som ger sig tillkänna. Orsaken till det hela tror jag är att Noah nu börjat vara på förskolan och drar hem saker vi annars varit skyddade ifrån. Det gör heller inget när det gäller halvmaran jag först hade planerat på lördag. När jag skulle in och anmäla mig i början på förra veckan hade dom redan stängt anmälan och dubblat avgiften från 200:- till 400:- vilket jag tyckte var lite väl saftigt.


Till något helt annat......Jag får lite frågor då och då om mina bilder här på bloggen och vilken kamera jag använder. I stort sett alla bilder tar jag med antingen min iPhone eller min GoPro som är väldigt vidvinklig vilket kan göra att det blir lite lustiga effekter. När jag fyllde år i augusti fick jag också ett teleskopskaft som gör att jag kan skicka upp kameran högt för att hitta lite roliga vinklar....




5 kommentarer:

anneliten sa...

Dina bilder är verkligen speciella. Ofta väldigt vackra och ibland humoristiska. Visst får du "hjälp" av Sofie också? Har fått intrycket att ni båda två är duktiga fotografer. Kan föreställa mig mängden bilder på Noah :-)

Anna (Orka mera) sa...

trist med förkylning! Krya!!!

Ingmarie sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre och får njuta av livet ordentligt!
/Hanna

Daniel sa...

Anneli - Sofies bilder dyker också upp här ibland men jag är nog lite dålig på att ge henne cred för det. Får nog bättra mig! ;) Vi har mååånga bilder på Noah! :)

Anna - Tack! Det hjälpte för nu känns det bra igen :)

Ingmarie - Tack snälla!

Hanna - Jag njuter och hoppas du gör detsamma! Kram!