21 juli 2009

21/7 Lugn dag

Idag blev det inte mycket träning. Jag fick igång kroppen med lite morgongymnastik. Det blev 15 min core plus lite benövningar för smidigheten och sedan blev det en extra lång promenad med hunden för att känna lite på knät.
Det blir nog bättre och bättre tror jag, får se om jag kan köra ett pass på fredag när jag är ledig från jobbet.
Jag jobbar lite på en ny egenkomponerad core-övning som mest innefattar balans och koordination, får se om jag kan få upp en film eller nåt på den vid tillfälle. Den gör nog inte så mycket nytta egentligen men är lite smårolig =)

Fick en tur förbi Stadium idag också där jag provade ett par nya Asics Kayano, fantastisk passform!!! I helgen blir det nog till att åka in till Löplabbet och provspringa dom lite....känns det bra köper jag dom....mina gamla har snart gått 100mil så det börjar bli dags att byta ändå.


Inga kommentarer: