30 aug. 2009

30/8 Bland vikterna


Jag var först på dörren när gymmet öppnade idag. Kicken från gårdagen satt fortfarande kvar så jag ville träna. Det var bara jag och min fru på gymmet, resten var nog trötta efter gårdagens lördagsmys. Det är en ganska skön känsla att ha gymmet för sig själv.
Halllååå!!





Mina ben kändes fortfarande bra så jag tränade dom lite lätt och det blev också en del stretch för dom. För överkroppen blev det ett ganska intensivt pass med lätta vikter och många reps. Det var inga överraskningar idag utan det verkar som den bra trenden håller i sig.

Nu blir det till att byta om från träningskläder till finkostymen. Ska på ett stort judisk bröllop så det blir till att ta på den lilla kippan. Ovanligt med söndagsbröllop men jag har sovmorgon imorgon, det blir nog en sen natt. Kommer säkert få mig en hel del nöjesmotion i form av dans. Klackarna i taket!!! =)

Inga kommentarer: