20 nov. 2009

20/11 Jag syns!


Har nu fått min Silva L 2 som jag hade beställt och har nu testat den. Jag köpte också en ny reflexväst från Craft så nu syns jag ordentligt. Vill passa på att tacka min mamma, pappa, mormor och morfar för detta. Det var ett presentkort från i somras när jag fyllde år som jag utnyttjade. Det räckte även till 4 par löparstrumpor och några påsar Vitargo. Tack än en gång!!

Både västen och lampan funkade kanon och satt riktigt bra. Jag var lite rädd att lampan skulle gunga fram och tillbaka på huvudet men jag märkte inte av något obehag. Det var också bra styrka i den och det var inga problem att se när solen hade gått ner i slutet på mitt pass. Den har också en blinkfunktion, då ser man ut som ett avancerat mellanstadiedisco när man kommer susande.



Passet idag gick jättebra och benen funkar som ett väloljat maskineri. Jag körde ett coachingpass tillsammans med Alberto Salazar för att öka uthålligheten. Finns inte mycket att säga om det. Körde på i 45min och njöt av musiken medan Mr Salazar sa vad jag skulle göra. Skönt att inte behöva tänka själv! ;)

6 kommentarer:

messan sa...

Bra att du syns i mörkret. Solen var här idag:)!

Linds sa...

Hej! Jag vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg. Jag känner mig mer och mer motiverad att ta tag i min egen träning. jag har haft ms i fyra år och verkligen slöat till mig. Dags för en ändring nu.

~●Helena Pettersson●~ sa...

Jösses, verkligen värsta discot! ;D
Ha en bra helg du med! :)

Ingmarie sa...

Coolt! Blev nyfiken på det där med Salazar. Är det typ ett program?

Daniel sa...

Messan - Solen har varit framme här också. Skönt med lite ljus =)

Linds - Roligt att du gillar min blogg!! Härligt att du känner dig motiverad!! Många har ju brist på motivation så här års så det är ju ett gott tecken att du känner dig motiverad. Har du någon plan på vad du vill testa för något??

Helena - Det är smått psykadeliskt att springa runt med blinket ;)

Ingmarie - Just detta passet är mest intervaller med musik som passar och Salazar peppar och säger åt en när man ska öka och minska. Det finns en massa olika pass från Nike som jag köper från iTunes. Här kan du se en del av dom.

http://www.nikeplusedit.com/directory.php

Om du funderar på att ladda ner något så se upp lite för vissa av passen funkar bara till iPod Nano.

Ingmarie sa...

Aha! Tack!