2 nov. 2009

2/11 Shopping


Idag var det bara att ladda om för shopping. Med stela ben bar det iväg ner på stan. Jag var inte ensam om att gå lite konstigt idag, man kunde ganska lätt se vem som sprungit maraton igår. Hade dom inte en medalj runt halsen så såg man det på hur dom tog sig fram. På väg ut ur den officiella maratonbutiken var där en tjej som fick backa ut från trappan till allas jubel.


Själv hade jag det också tufft men humöret var på topp så det kändes som det kvittade. Vi skulle dessutom gå och shoppa i dom stora sportaffärerna idag så det blev ju rena julaftonen. Här finns ju allt till mycket bättre pris så det blev många kassar att släpa runt på.


Det var inte bara jag som shoppade så det blev en hel del. Tror vi måste skaffa en resväska till för att få hem allt, vi har dessutom en del saker kvar på listan...

6 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Shopping är väl en del av belöningen efteråt ;)

Joel R sa...

Åk inte "fast" i tullen bara ;-)

Anna (Orka mera) sa...

Det är shoppingen dagen efter som gör alla marathon värda sin möda :) Man känner sig liksom värd alla saker i världen och det är en bra utgångspunkt när man ska shoppa! (plånboken kanske inte håller med men ändå!)

Petra sa...

Harligt att storshoppa! Speciellt om det ar jattebilligt dessutom. Det kan du ju med gott samvete tillata dig efter sa fin prestation...

Irran sa...

Vad avis jag blir..inte på maran, utan på shoppingen....:-)
Passa på att fynda...
Skönt att du inte knäckte dig totalt på maran...du verkar ha snabb återhämtning..
När åker ni hem?
kramisar från
Iréne o Anders

Daniel sa...

Pernilla - Visst är det en bra belöning efter allt slit ;)

Anna - Man kan inte bara shoppa dagen efter man kan ju även stoppa i sig allt gott man kommer över med gott samvete ;). Plånboken är en annan historia. Min fru skrev upp ett bra ordspråk för ett tag sedan.

"Pengar är som gödsel, till ingen nytta om de inte sprids."

Petra - Här finns mycket som är riktigt billigt så det är svårt att låta bli ;)

Irran - Jag är nog inte helt återhämtad än. Känner mig lite sliten fortfarande men humöret är på topp så jag ångar på ändå ;)
Vi kommer hem på torsdag och börjar inte jobba förrän måndag. Har 4 dagar som vi kan ta det lugnt då. :)