11 dec. 2009

11/12 Förklädd löpare

Frifredag och jag tyckte jag hade all tid i världen, men ack så fel jag hade. Sov lite för länge, tog en hundpromenad och åt lite frukost. Klockan bara tickade på utan att jag tänkte på det. Stack iväg till gymmet och kom på att jag även var tvungen att hämta ut nya sprutor som jag beställt på Apoteket.

På gymmet ville alla prata med mig vilket är väldigt trevligt men tiden bara tickade på och jag hade en lunchdate med min fru som jag inte ville komma sent till.
Kom i tid och fick ätit en ganska märklig lunchbuffé på "Systrar och Bröder". Det var gott men av någon anledning så var den helt vegetarisk. Inget fel med det men den var inte speciellt rolig. Nu tickade klockan på som sjutton igen och jag skulle träffa min fondförvaltare efter lunchen.

Insåg att det inte var lönt att ta bilen dit och att gå skulle heller inte få dit mig i tid. Jag har ett par diskreta Nike Lunarglide till vardags och dom går ju springa i trots att det inte ser ut som löparskor. Jag springer helt enkelt!!


Dom har lite för mycket proneringsstöd för min del men dämpningen är jätteskön. Jag "Lunar-gled" 2km genom centrala Malmö, fick svälja ordentligt några gånger för att få ner lunchen men annars gick det bra och fort. Kom i tid till mötet med 5min tillgodo. Var väldigt nöjd med detta!

Inga kommentarer: