11 feb. 2010

11/2 Staten Island Half Marathon


Jag börjar bli riktigt sugen på att åka tillbaka till New York. Det bästa av allt är att vi säkert kommer göra det i höst också. Har så smått börjat planera en ny resa dit och jag tror jag hittat en halvmara som skulle kunna passa medan vi är där.

New York Road Runners arrangerar Staten Island Half Marathon söndagen den 10:e oktober. Känns som jag kommer satsa på detta om allt går att få till. Kanske även min fru känner för att ställa upp? ;) Ohhhh vad sugen jag blir nu!!!

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Lät som en bra idé. Och nu fick jag något annat att tänka på än att sova :)

Pernilla Hult sa...

Klart Du ska få Sofie att springa! :)

Sofie RW sa...

Sånahär saker borde faktiskt inte få skrivas så att jag kan läsa... blir tom sugen på halvmara. Och Staten Island är jätte fint. Speciellt på hösten med alla vackra färger, de små sjöarna, och ganska backigt är det faktiskt.

Låter superkul!

Anna sa...

Vad kul för er för det är klart frugan ska springa!!! Heja frugan!

Daniel sa...

Anna - Förstår det ;) New York är en riktigt energikick!!

Pernilla - Hoppas hoppas!! :)

Sofie - Jasså!! Du blir sugen på halvmara!? :)))
Visst är Staten Island fint. Har inte sett så mycket och när jag väl var där så låg allt fokus på Verrazzano Bridge ;). Ser fram emot att få köra en halvmara där ute :)

Anna - Jag tror inte det är helt omöjligt att hon antar utmaningen. Får väl se vad som händer ;)