12 mars 2010

12/3 Marathonsnack och dans

Humlegården

Då var man i Stockholm och det var väldans vad mycket mer snö det är här uppe. Träffade en löpare som jag känner sen innan på flyget upp, sist jag såg henne var i New York före starten. Såg henne inte efter målgången så det var riktigt roligt att få höra hur det gått för henne nu. Det lät som hon hade haft samma fantastiska upplevelse som mig och hon verkade fortfarande suga på karamellen. Nu höll hon som bäst på att ladda om för vårat Sydkustlopp.


Ikväll blir det dans för hela slanten, vi har VIP-biljetter till Lets´s Dance med allt som tillhör. Kommer vara där 2 timmar innan sändning för lite mingel och buffé, ska bli spännande. Har själv sysslat med modern dans i 9år och gillar det skarpt, har dock inte följt Let´s Dance så flitigt. Synd att Stefan Sauk åkte ut förra veckan för jag hade tippat honom som vinnare. Håll gärna koll i TV-rutan ikväll för vi har något av borden längst fram. Kanske svårt att känna igen mig iklädd kostym utan keps och Newtons ;)

10 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hihi! :) Om det blir att jag kan titta på lets dance så ska jag titta om jag ser dig. :)

anneliten sa...

Va? Utan Newtons? De hade väl lyst upp vilken kostym som helst... Hoppas vi ses på söndag! Och att du då har löpardojjor på dig.

Ingmarie sa...

Vad roligt! Vi försöker dyka upp kl 09 vid hotellet. Se till att bli trött under lördagen så du inte har allt för mycket spring i benen. ;-)

Joel R sa...

Synd att På spåret är så mycket roligare :-) Hoppas att du får en kul kväll, vid det här laget börjar det ju dra ihop sig.

Ha så kul imorgon också. Hota upp Västerbron från mig. Säg att jag ska krossa henne. Det får ju iofs bli på andra varvet då så jag tar mig i mål...

Anonym sa...

Ha en kul kväll.
Vi har vår imorgon.
Ha det gott.

~●Helena Pettersson●~ sa...

Jag såg dig inte! :o Fast jag hade besök och missade början och såg inte precis allt sen heller så jag kan ju ha missat dig.

Daniel sa...

Anneliten - På söndag har jag både keps och löpardojjor! :)

Ingmarie - Kanon!! Jag står utanför kl 09:00, jag har ingen brådska heller (har fått sen utcheckning) så jag väntar ett tag om ni skulle bli sena. Om det blir ändrade planer för er så bara skriv här på bloggen, jag kollar av den då och då.

Joel - Det blev en lyckad kväll! Ska hälsa Västerbron från dig, den minns säkert dig från dina föregående maror ;)

Peter - Ha själv en toppenhelg i huvudstaden!!! Melodifestivalen är stort och det kommer säkert bli ordentligt med tryck i Globen! :)

Helena - Kamerorna svepte ganska fort förbi oss så det var nog svårt att se oss i rutan. Tror jag hade en kamera mitt i huvudet en gång men det gick som sagt fort...
Kvällen blev lyckad!! Hoppas du själv också hade en bra fredagskväll! :)

egirl sa...

Kul att ni fick en härlig kväll! Men helt ärligt, hur kan Willy fortfarande vara kvar?? Skandal! Ha en skön löptur idag och hoppas att många bloggare möte upp dig.

egirl sa...

...sorry, jag menar ha en bra löptur IMORGON... Ibland går det undan på tangenterna ;)

Daniel sa...

He he!! Imorgon är det ja ;)
Nej Willy är seg, alla brudarna får han också, fick hålla hårt i frugan igår ;)
Lyssnade lite på Tony Irving igår och han lät inte så glad över att Willy var kvar....