13 mars 2010

13/3 Sovmorgon

Ställde klockan till 07:00 idag för att ta mig en löptur innan frukost. Gick upp en runda innan jag bestämde mig för att skita i det och lägga mig i sängen igen. Det blev ganska sent igår och dom snålade inte på vinet hos TV4. Tror jag tar den där rundan i eftermiddag istället, vi har en hel dag framför oss med inget planerat mer än att bara vara. Solen skiner och det känns riktigt bra och mysigt!

Några bilder från gårdagen.....

Willy var på G! Fick hålla hårt i min fru! ;)

Giveaways från sponsorer! Kanon med Gainomax tänkte jag!
Bäst att samla på sig!!

Vi fick inga röster men hade riktigt trevligt ändå!
Någon som känner igen mig i kostym? ;)

Och nej....det var inte Gainomax :(

3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Söta kramisbilder. :)
Kram på er!

Trail.st sa...

Stiliga ni va :-)

Daniel sa...

Helena - Kram tillbaka!! :)

Piratfarsan - Tack! ;)