10 maj 2010

10/5 Inte bara jag som springer

Som jag skrev igår så svarade inte min fru när jag behövde bli upphämtad på det jobbiga passet, anledningen var att hon själv var ute och sprang.

Jag är riktigt stolt över henne för hon har verkligen kommit igång bra och följer sina program. Hon har sprungit några lopp förra året men aldrig fått igång träningen så bra som hon har gjort nu. Ska bli spännande att se var detta slutar!


Jag vet inte exakt vad hon har för mål än men jag tror att det blir ett häftigt lopp till hösten samt lite andra äventyr som vi planerar göra tillsammans. Hennes blogg har länge legat bland min lista med blandade bloggar men nu har jag flyttat över den till min lista med träningsbloggar. Ni får gärna gå in och heja på henne!

4 kommentarer:

Joel R sa...

Det var tamejfan på tiden! ;-)
Heja heja Sofie!

Pernilla Hult sa...

Jag står redan på första parkett med mina hejaramsor ;)

Anna (Orka mera) sa...

Kul när träningsintresset liksom smittar av sig! Å så mycket roligt man kan göra tillsammans när båda springer! Heja heja!

Daniel sa...

Joel - Hehe!! Bättre sent än aldrig ;)

Pernilla - Ja!! Du finns ju redan i hejaklacken! :)

Anna - Japp visst är det kul!! Ser fram emot lite sällskap på passen framöver :)