14 maj 2010

14/5 Egna FlapJacks


Veckans core-projekt fortsatte idag med 80min på gymmet, fick en fråga från Ingmarie och Anna om jag ville berätta lite om vilka övningar jag kör och det kommer ett inlägg om detta lite längre fram.

Eftersom jag fått dille på FlapJacks köpte jag idag ingredienser till att göra egna kaloribomber. Gjorde en egen variant med hallonsylt och vit choklad. Mums!!!


Nu tar jag ut en vilodag och åker till Småland för lite födelsedagsfirande. Trevlig helg på er alla!!!

5 kommentarer:

Karin sa...

Man skulle kunna tro att jag tränat core likt Arnold tränade biceps nu när jag inte kunnat springa. Det har tyvärr inte hänt. :-C

Skäms och har dåliga coremuskler, MÅSTE ta tag i detta. Får bli nån utmaning snart!

messan sa...

Den kakan såg väldigt god ut! Just nu är jag väldigt mer intresserad av sötsaker än träning:). Kör med min stegräknare i alla fall.
Ha en toppenhelg!

Löpning & Livet sa...

My god vad der ser sjukt gott ut!! Kan man få receptet? :)

Ingmarie sa...

Och nu vill jag, precis som Andrea, naturligtvis ha receptet!

Daniel sa...

Karin - Får hålla koll på din blogg så jag kan heja lite på dig så du kommer igång med coren ;).

Messan - Är själv ett ganska stort kakmonster så jag har full förståelse ;).

Andréa och Ingmarie - Recept kommer senare under dagen. Har haft fullt upp och nu ska jag ta ett dopp i havet först....håll ut ;)