30 maj 2010

30/5 Fartveckan avslutad

Det är riktigt skitväder här nere i söder idag, regnar och blåser med en temperatur på 12 grader. Glad att långpassen är över för annars hade jag fått ge mig ut i denna skiten än en gång, nu är det istället en riktigt mysig "inne-söndag". Jag hade en tanke på att köra lite återhämtningsjogg men som alltid efter tävling är jag lite rädd för att bli sjuk och ger mig inte ut i höstvädret. Jag har också boostat mig med lite extra d-vitaminer och kommer göra detta resten av veckan för jag vill verkligen inte bli dålig nu.

Söndagens aktiviteter

Summerar min fartvecka med 32km löpning och 100min styrketräning. Inte många kilometer men väldigt mycket kvalitet och allt är helt enligt planen. Benen känns snabbare än någonsin och det ser bra ut inför maran. Jag har också fått en sub40 tid "på papper", mina tidigare resultat på sub40 har varit under halvmaror och efter min egen klocka. Nu är jag officiellt sub40 och även sub38, känns jättebra!


För hela resultatlistan klicka här!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Du verkar vara både snabb och uthållig! Bra jobbat!

Dante9 sa...

Impad som vanligt 3.a är inte illa :-)

Anna (Orka mera) sa...

Grattis till tredjeplatsen!!

Daniel sa...

Tack tack tack!!! Känner mig fortfarande lite speedad från gårdagen ;)