11 juli 2010

11/7 Firat på Österlen


Tog ut en planerad vilodag idag och firade min kära fru som fyllde år. Det blev en dag på Österlen med fint väder och god mat. Träffade dessa här sköna figurerna som var väldigt underhållande! :)


Summerar en lugn träningsvecka med 33km löpning och 120min styrketräning. Helt enligt planen då detta skulle vara en återhämtningsvecka, nu börjar ännu en tuff vecka med mycket kvalitet. Längtar tills tisdag då jag ska köra en grym snabbdistans på 6km. Tror fötterna är redo för mina Puma Roadracers igen, dom står och skriker efter uppmärksamhet borta i skohyllan. Dom får vänta tills tisdag helt enkelt! ;)

Skönt att få vara barfota!

5 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Hipp hipp hurra för Sofie idag! :) hälsa och gratta!

~●Helena Pettersson●~ sa...

Hälsa grattis till frugan!! :D
Kram! Och kram till frun!

anneliten sa...

Visste inte att du sprang i annat än Newtons! jag behöver nog hitta ny skotyp - naprapaten tror skorna kan vara en bov i hälsenedramat!

Sofie sa...

Tack för era grattishälsningar!

Ha en underbar dag i sommarvärmen!

Kramar ; ) Sofie

Daniel sa...

Anneliten - Jag skaffade nyligen ett par Puma Complete Roadracer. Ett par lätta tunna skor som jag tror kan vara bra att träna med för att stärka kroppen. Dom är jättesköna men nog är det fortfarande Newtons som gäller för mig ;)