11 sep. 2010

11/9 Skor säljes


Jag har ett par dam-Newtons som är till salu ifall någon är intresserad. Min fru är inte riktigt vän med dom och har förälskat sig i Nike Free istället, vill därför göra sig av med sina Newtons med viss sorg i hjärtat. Hon tycker dom är jättefina och dom sitter kanon men dom passar inte hennes löpsteg och har nu bestämt sig för att köra med Nike Free istället då det passar henne bättre.


Skorna är en trainer med pronationsstöd i storlek 38 och är inköpta i början av sommaren detta året. Dom är som nya och har endast rullat ca 20km i fint väder under sommaren så dom är helt fria från fläckar och luktar fortfarande nytt gummi. Vi gav ca 1700:- inkl frakt från England och tänkte att 900:- plus eventuell frakt kunde vara rimligt pris. Vid intresse är det bara att lämna en kommentar eller maila mig på


4 kommentarer:

Andrej sa...

Sablar att man har 43!!!

Thomas sa...

Är de stora/små i storleken?

Ingmarie sa...

För små....Ska testa ett par i NY. :-)

Daniel sa...

Andrej - Själv har jag 44 så jag kan heller inte ha dom ;)

Thomas - Vi har samma storlek i våra Newtons som vi har i våra "vanliga" löparskor så som Nike och Puma.

Ingmarie - Kul! Har vi en date i NY förresten? ;)
Ska du kolla Newtons i NY så kan Super Runners Shop det här med Newton. Dom har butiker lite överallt, själv var jag inne på Amsterdam Ave och den på Grand Central och båda hade bra personal.
Här hittar du alla butikerna.

http://www.superrunnersshop.com/Locations-6.html