24 sep. 2010

24/9 Softar


Efter ett antal mil i bilen har det blivit en riktigt lugn kväll på hotellet. Fick simmat lite för att få bort det stela i kroppen och sedan blev det en skön bastu på det. Satt dock inte för länge då jag inte vill ha vätskebrist redan nu. Nu blir det snart sängen och jag tror jag kommer sova riktigt gott trots att det smäller imorgon, den där lugna trygga känslan sitter fortfarande kvar. Skönt också att det är sen start på detta loppet så man kan få en lugn morgon med en god hotellfrukost.

Det verkar inte finnas någon bloggträff inför loppet så jag tänkte att jag drar ihop en här lite snabbt. Vid 11:00 kommer jag stå framför Lidingö Kyrka uppe på backen vid Lidingövallen, tänkte detta kunde passa då det kommer vara mycket folk inne på området. Hoppas vi ses!


Vill också passa på att önska alla som ska springa ett stort lycka till imorgon! Nu kör vi!!!

8 kommentarer:

anneliten sa...

Jag kommer! Kanske lite sen - har inte hämtat nummerlapp och så...

Thomas sa...

Lycka till!!

Daniel sa...

Anneliten - Har heller inte hämtat ut lappen men tror jag ska hinna. Jag stannar där till ca 11:30 innan jag går upp till starten för att ladda så du hinner säkert ;) Vi kan ju ha följe upp också ifall det passar?

Thomas - Tack! Ha själv en bra lördag och helg!

Suzan sa...

åååhh....lyx!!!

Andrej sa...

Lycka till! Fast jag tror inte utgången har med tur att göra!

Daniel sa...

Suzan - Visst är det lyx och nu efter loppet blir det en date med bastun igen :))

Andrej - Tack! Lite tur ska man nog trots att ha på LL. Lätt att skada sig på rötter och stenar. Höll på att vricka foten några gånger men hade faktiskt tur där ;)

Anna (Orka mera) sa...

Äsch, det här missade jag! Hade ju varit jättekul att ses innan start! Attans! Vi får ta det nästa år :)

Daniel sa...

Jag kom ju på detta i sista minuten tyvärr.... Vi träffas ju snart på Markusloppet om inte annat :)