1 okt. 2010

1/10 Lite bättre

Tror att förkylningen börjar släppa lite nu och hoppas jag kan spela lite innebandy på söndag. Kroppen är fortfarande lite matt men näsan känns betydligt bättre. Just nu är det också fokus på lite annat håll då jag är i Småland för en begravning, får en att tänka på lite annat än träning för en stund.

Summerar september månad med 190km löpning och 270min stryketräning samt lite innebandy på ett hörn. Vet inte riktigt var jag står just nu träningsmässigt då jag tror att något inte stämmer i min kropp. Kanske ska jag ta det lite lugnt i oktober och bara köra "myspass"? Får se hur det blir men jag ska försöka göra en satsning till på halvmaran i New York nästa söndag. Jag känner mig laddad och motivationen är på topp, skulle jag inte ha kroppen med mig så har jag ändå haft en sjukt bra säsong. Det kommer bli en fin avslutning på årets tävlingar i vilket fall som helst!

 Inga träningskläder idag! Någon som känner igen mig? ;)


5 kommentarer:

Thomas sa...

Nämeeen, är det så du ser ut?;-)
Du har haft en sjukt bra säsong, kanske dags att lyssna kroppen? Kanske svårt när man är så taggad bara..

Andrej sa...

VA? Kan du skratta när du INTE spurtar??

Daniel sa...

Thomas - Viljan verkar nästan alltid finnas där och visst måste jag lyssna på kroppen då och då ;). Har nu fått en veckas helvila från träningen och nästa vecka blir det också ganska lugnt inför halvmaran på söndag. Hoppas detta ska göra susen, motiverad är jag!!! :)

Andrej - Jadå! Jag är oftast en glad prick även när jag inte spurtar ;)

Sofie RW sa...

Ja det är ju inte varje dag man ser dig i de kläderna... tycker det är rätt lustigt med människor som man enbart sett i löparkläder och sen träffar när man har normala (eller onormala egentligen) kläder på; intressanta reaktioner :)

Begravningar är ju alltid trista - skickar styrkekramar till er!

Daniel sa...

Tack Sofie! Har haft en bra helg och det var en jättefin begravning.

Det är kul och intressant det där med kläderna. Jag har dessutom glasögon till vardags men aldrig när jag tränar.