25 okt. 2010

25/10 Mer om Markusloppet


Mår lite bättre idag och proverna är tagna, trots nummer 13 så här en tidig måndagsmorgon är jag vid gott mod och jag tror det kommer bli en riktigt bra vecka. Jag jobbar kvällsskift hela veckan vilket innebär sovmorgon varje dag plus att jag är fri på fredag, en perfekt vecka för återhämtning alltså! :)

Jag skrev innan att jag skulle länka till lite berättelser och bilder från loppet, här kommer lite läsning.

Här kan ni läsa Annas berättelse.

Här kan ni läsa Camillas berättelse.

Här kan ni läsa Mats berättelse.

Här är bilder från loppet.

Här är också en trevlig film från loppet som Anders Ström har gjort, tack för den! Ni kan se Anna, Andreas, Fredrik och mig själv springa förbi vid 5:50.

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Lycka till med proverna! Och hoppas dom inte visar att Markuslopp är dumt för dig. För jag vill ha samma trevliga sällskap nästa år :)

Ha en skön återhämtningsvecka!

Daniel sa...

Tack Anna! Hoppas också att dom inte visar detta så vi kan vricka fötter ihop även nästa år. ;)
Ha själv en bra återhämtning och ta det lugnt med vristen!

Thomas sa...

Härligt att läsa din och de andras berättelser!
Ser ut som en härlig upplevelse :-)

Anonym sa...

Wow! Vilken fantastisk blogg!


Väldigt kul att läsa om Markusloppet (och titta på videon ) :)

Daniel sa...

Thomas - Det var verkligen en upplevelse i fin natur, skönt också att inte jobba mot klockan som jag annars gör och bara njuta av att springa. Tufft blev det dock, 50km är ändå 50km ;)

Projektbarfota - Välkommen hit! Roligt att du gillar min blogg :)